יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

רעש לבן ורעשים אחרים

האתר SimplyNoise הוא מאותם אתרים יפים ופשוטים שעושים רק דבר אחד, ועושים אותו טוב. כל האתר מכוון רק למטרה אחת - להשמיע טססססססססססססססססססססססס. למי שמתגעגע לצליל הצלול של מכשיר הקשר הצה"לי או לצליל של הרדיו ביום כיפור, ובאתר טוענים שזה גם עוזר להירדם, שומר על הפרטיות, מונע הסחות דעת, מרגיע מיגרנות ועוד פלאי פלאים.

הממשק ברור חלק וממוקד מטרה: בוחרים בין רעש לבן, רעש ורוד ורעש חום (שהוא די מרגיז, למען האמת).
http://www.simplynoise.com/

אתר נוסף הוא iSerenity שמציע 31 סביבות-סאונד (הסאונד ה-31 הוא רעש לבן, אבל הרעש הלבן של סימפלינויז יותר טוב). אפשר למצוא סביבות למידה כמו רעש של ספרייה, צליל של עיפרון כותב או מכונת כתיבה. יש גם צליל של מקלחת, למי שחושב הכי טוב שם.
אפשר לשמוע גם רעש די קולני של מסעדה, פכפוך נחל, גשם, סופת רעמים, אש וגחלים מתפצפצים ועוד כל מיני צלילים מרגיעים (אל תתפתו - הצליל של יערות הגשם מאוד רועש ומרגיז).

חוץ מאלה, האתר משום מה גם מציע רעשים מרגיזים ומוזרים כמו מייבש כביסה, מייבש שיער, צרצרים, רכבת, כביש סואן, והכי הכי מרגיז - רעש של שואב אבק.

http://www.iserenity.com/environments.htm

4 תגובות:

ג. אמר/ה...

מעלה תהיה איזה בנאדם מרגיש צורך עז להקשיב לצלילים של מייבש כביסה או רכבת... חוץ מזה זה אתר מאד ממכר :)

kawrmymo אמר/ה...

, [url=http://xfxrmlhfqbyt.com/]xfxrmlhfqbyt[/url], [link=http://ursmctizzimo.com/]ursmctizzimo[/link], http://cgotccsvmexh.com/

תיקון מכונות כביסה אמר/ה...

יש רעשים יותר מרגיזים כמו קירבה לבסיס צהלי"ת או לבית חולים. אבל לגבי מכשירי חשמל, היצרנים דואגים לייצר מכשירים יותר ויותר שקטים וזה אפילו הפך לחובה באיחוד האירופי.

שרון לוי אמר/ה...

הרעש הכי נעים לדעתי הוא רעש מים. כשהיה מותר לקחת מפה ולנסוע לסיני, נהגתי לישון על החוף ליד הים ורעש הגלים היה פשוט מרדים אותי מצוין.

הוסף רשומת תגובה