יום חמישי, 27 בדצמבר 2007

עומס ב-Google Reader

בניסיון נואש להתמודד עם כמות הפריטים העצומה שמצטברת בגוגל רידר, החלטתי להקציב זמן לכל ערוץ רסס או תיקיה ברידר, שלאחריו הפריטים שאני לא מספיק לקרוא יסומנו כ"נקרא" - באמצעות כפתור Mark all as read.

לצורך כך חיפשתי תוכנה פשוטה, חינמית (ועדיף חופשית), שתיתן לי לקבוע זמן (דקה או שתיים) ותודיע לי כשהוא נגמר.

Cooltimer


תוכנה חינמית אך לא חופשית. קטנה, נחמדה ופשוטה. משום מה היא בצבע סגול-ורוד, אבל מאוד פשוטה - מגדירים את הזמן ולוחצים על start. ב-options אפשר לקבוע את הצליל שיישמע בתום הזמן מתוך רשימה די קטנה, או מתוך קובץ אודיו.
שימו לב: בעת ההתקנה, מוגדר כברירת מחדל התקנת סרגל כלים של החברה. עדיף לבחור לא להתקין את הסרגל.

Timeleft


מדובר בתוכנה לא חופשית, וחצי חינמית. בחרתי להוריד את הגרסה החינמית ( Download FREE TimeLeft) אבל הסתבר שזו למעשה תוכנה שיתופית, ולאחר 30 יום חלות עליה מגבלות שונות. מלבד זאת, היא תוכנה מפלצתית שמפזרת הרבה מאוד חלונות על המסך, לא ברור מה כל דבר עושה ויש שלל הגדרות מבלבלות מאוד.

Alarm


תוכנה חינמית אך לא חופשית. פשוטה יחסית, אבל מעט יותר מורכבת מקולטיימר. אפשר לשנות טיפה את הצבעים והגודל, וגם לקבוע את הצליל - קובץ אודיו או הצליל של התוכנה - סירנה. השימוש העיקרי הוא כשעון מעורר (כלומר - לקבוע באיזו שעה השעון יצלצל), אך בתפריט quick אפשר גם לקבוע בעוד כמה דקות מעכשיו השעון יצלצל. בניגוד לקולטיימר אי אפשר להקליד את המספר, אלא רק לבחור עם החצים - וגם אי אפשר להגדיר שניות.

Compact timer
(בעת כתיבת הפוסט האתר לא זמין, אפשר להוריד את התוכנה מסופטפדיה)


תוכנה חופשית ופשוטה שלא מצריכה התקנה. גם כאן אפשר לבחור קובץ אודיו, או להשתמש בצליל ברירת המחדל - זמזם מעצבן. אפשר לקבוע את השקיפות של החלון, וגם את רמת הדיוק (שניות או מאיות-שניה). כדי להפעיל את השעון צריך קודם ליצור שעון חדש בתפריט, לבחור את הסוג המתאים (countdown במקרה שלי, אבל יש עוד כמה סוגים) ואת הזמן. אפשר ליצור גם כמה שעונים, ולאחר מכן באמצעות החצים שבחלון הראשי אפשר לבחור בשעון הרצוי ולהפעיל אותו.
לוקח קצת זמן להבין איך זה עובד, זה קצת יותר מסובך מקולטיימר - אבל ממש קצת.

Quidnunc


תוכנה חינמית. עד כמה שהבנתי קוד המקור שלה אינו זמין, אבל בחלונית ה-about של התוכנה היא מוגדרת כ"נחלת הכלל". המראה של התוכנה לא מוצלח במיוחד, והיא משמשת בעיקר בתור שעון מעורר - אפשר רק לקבוע שעה של ממש, ולא "בעוד כמה זמן השעון יצלצל" כך שהיא לא תועיל לי.

השורה התחתונה:
קומפקט טיימר במקום הראשון
קולטיימר במקום השני

צילומי המסך מוצגים כאן במסגרת שימוש הוגן, ונלקחו מהאתר אליו קישרתי בשם התמונה - מלבד קומפקט טיימר שצילום המסך שלה נעשה על ידי.
הפוסט נכתב בגוגל דוקס ושוגר משם.

3 תגובות:

flrnokqm אמר/ה...

, [url=http://mahddkdvtjoh.com/]mahddkdvtjoh[/url], [link=http://qoaqsjcdnysh.com/]qoaqsjcdnysh[/link], http://sezutgpxwxng.com/

epgnkbfbegb אמר/ה...

, [url=http://robmxcdoewad.com/]robmxcdoewad[/url], [link=http://vpnemkcnssbc.com/]vpnemkcnssbc[/link], http://jmirbmtculbk.com/

mxloihyju אמר/ה...

, [url=http://txrzqyyyzpdm.com/]txrzqyyyzpdm[/url], [link=http://dykhdldiaqux.com/]dykhdldiaqux[/link], http://xxdedhfecxbx.com/

הוסף רשומת תגובה